//Moustache and Vintage
Mungkinkah selamanya?

Thursday, January 2, 2014 By:Your Name 12:34 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hi.

Alhamdulillah hubungan aku dah nak masuk 3 bulan tapi aku taktahu kenapa aku rasa macam dia dah lain? Mungkinkah ini semua sebab aku? Salah aku ke dia berubah? Aku tahu aku tak sempuurna macam bidadari. Aku hanya manusia yang tak lepas dari dosa dan kesalahan. Aku sayang dia dan tak mampu nak hilang sebab aku yakin dia untuk aku.


Older Post
△ Leggo ▼

Hi and assalamualaikum. Welcome to my own personal blog. Thankyou for visiting xx
Twitter|Facebook

Meet myself

Hi !

Jantung Hati ♥

Amirul Haiziq Zulkifli ♥




Credit Them!



Tell me if I use yours
Template by : Aida Shafi
Image by : Tumblr
and Google
Background by : Amalina Lee
Best View at GOOGLE CHROME!