//Moustache and Vintage
New year, new memory.

Monday, December 30, 2013 By:Your Name 11:14 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hi.

Dalam masa beberapa jam 2014 akan tiba *bentang red carpet* and yes aku akan jadi 19 tahun. Bapak tua aku -.-

2013 banyak mengajar aku actually.

Tahun ni aku dah mula jadi pelajar college. Aku melalui lifestyle as budak college. Mula belajar susah and senang. Dapat kawan baru. Start buat assigment, study group, final project, roleplay and presentation. Mid term and final pun aku lalui dengan stylo sekali. Walaupun tak dekan untuk first sem but alhamdulillah pass tak payah kena repeat. Sem 2 kena struggle babe.

Tahun ni jugak aku jumpa abang sayang aku hee. Aku sayang dia. Yes, I do eceh. Aku nak akhiri hubungan aku dengan dia dengan ikatan yang halal. Aku dah bayang macam macam dengan dia. Tema semua hee. Walau apa pun terjadi kami akan harungi sama sama. Itu janji. Iloveyou Amirul Haiziq Zulkifli.

Soon 2014 akan tiba so new year new memory. Berusaha nak jadi yang terbaik insyaallah :')


Older Post | Newer Post
△ Leggo ▼

Hi and assalamualaikum. Welcome to my own personal blog. Thankyou for visiting xx
Twitter|Facebook

Meet myself

Hi !

Jantung Hati ♥

Amirul Haiziq Zulkifli ♥




Credit Them!



Tell me if I use yours
Template by : Aida Shafi
Image by : Tumblr
and Google
Background by : Amalina Lee
Best View at GOOGLE CHROME!