//Moustache and Vintage
Love ♥

Wednesday, October 30, 2013 By:Your Name 12:47 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hi !

29 Oktober 2013, tarikh yang aku takkan lupa. Itu tarikh first date aku dengan Amirul Haiziq bin Zulkifli. Even dia annoying semua tapi itu semua buat aku tersenyum and tergelak bila berada dengan dia. Buat masa ni aku tak mengharapkan apa apa aku just nak hubungan aku dan dia berkekalan dan kami berjanji akan jaga relationship ini sebaik mungkin. Walau gaduh atau masalah sebesar alam mana pun, kami takkan ungkapkan perkataan break atau yang sama maksud dengan dia. Itu janji kami.

Biy, masa dengan awak takkan pernah saya lupakan. Saya nak awak jadi yang terakhir untuk saya. Dan saya tahu awak yang terbaik untuk saya :')

Lastly, iloveyou Amirul Haiziq Zulkifli dan saya Nur Farahin bt Mohd Ali berjanji akan jaga hubungan kita sebaik mungkin. 

ILOVEYOU INFINITY AND BEYOND 

kbyee.


Older Post | Newer Post
△ Leggo ▼

Hi and assalamualaikum. Welcome to my own personal blog. Thankyou for visiting xx
Twitter|Facebook

Meet myself

Hi !

Jantung Hati ♥

Amirul Haiziq Zulkifli ♥




Credit Them!



Tell me if I use yours
Template by : Aida Shafi
Image by : Tumblr
and Google
Background by : Amalina Lee
Best View at GOOGLE CHROME!