//Moustache and Vintage
New Life.

Saturday, December 15, 2012 By:Your Name 9:06 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum and hi. Soon 2012 dah nak pergi, so aku pun kena start dengan life yang baru aite ? Life yang dah tak sekolah. Life yang tak payah bangun awal. Life yang tak payah ada dekat perhimpunan semua. For sure aku akan rindu semua tu. Sekolah tu lah yang aku sekolah dari darjah 1 sampai form 5. Hm :/

Kepada adik junior semua, take care okay ? Akak akan visit korang punya. Akak akan rindu korang. Lagi lagi junior kadet polis akak. Dan kepada semua Farah tu. Iloveyou xx

Kepada cikgu dari darjah 1 sampai form 5, saya akan rindu cikgu semua punya. Thankyou sebab ajar saya sampai saya jadi manusia. Tak terbalas jasa cikgu semua. Saya nak mintak maaf kalau ada terkasar bahasa or biadap ke apa. Iloveyou xx

Kepada classmate dari sekolah rendah, aku akan ingat korang yang pernah satu kelas dengan aku. Kita pernah jadi family. Walaupun ada tahun yang aku tak suka kelas aku tapi still korang dah macam family aku time tu. Iloveyou xx

Kepada makcik, pakcik, abang, akak yang jual dekat sekolah ataupun dekat luar, thankyou sebab sporting tau ! Macam makcik bookshop, makcik koop, makcik yang jual makanan dekat luar sekolah. Banyak yang saya belajar dan tahu. Iloveyou xx

Kepada senior senior, tahun lepas aku takda senior tapi kepada batch batch sebelum aku korang awesome sangat. Kepada yang aku kenal, sumpah rindu korang. Iloveyou xx

Kepada kawan baik atau SMSCMT, kawan gila gila aku. Dengan korang aku rasa susah senang semua bersama. Walau pernah ada conflict antara kita tapi semua tu jadi pengalaman yang ajar kita untuk fikir secara matang dan jadi semakin dewasa. Iloveyou xx

Kepada batch 95, dapat form mate macam korang sumpah awesome gila. Ada yang aku kenal dari sekolah rendah. Ada yang aku kenal time sekolah menengah. Tapi aku rasa batch nie paling awesome. Aku akan rindu korang. Iloveyou xx

Bye !


| Newer Post
△ Leggo ▼

Hi and assalamualaikum. Welcome to my own personal blog. Thankyou for visiting xx
Twitter|Facebook

Meet myself

Hi !

Jantung Hati ♥

Amirul Haiziq Zulkifli ♥




Credit Them!



Tell me if I use yours
Template by : Aida Shafi
Image by : Tumblr
and Google
Background by : Amalina Lee
Best View at GOOGLE CHROME!